Jak zwrócić osprzęt do Vectra?

Jak zwrócić mebel do Vectra? Vectra i zwrot sprzętu – co powinieneś wiedzieć po słowu lub zakończeniu umowy?
Abonenci firmy Vectra powinni zwrócić mebel do operatora, kiedy tylko zakończy się ich umowa. Cała procedura zwrotu została znacznie uproszczona. Użytkownicy mogą wydać wszystkie urządzenia na cztery nowe sposoby. Postać z nich jest wolna, a sam wymaga poniesienia kosztu wysokości 50 zł. Jak zwrócić mebel do Vectra? Poniżej opisane są wszystkie sposoby.
Vectra i zwrot sprzętu są możliwe przez Paczkomaty

Jak zwrócić urządzenie do Vectra?

 

Przy skorzystaniu z tej opcji musimy wykonać formularz zgłoszeniowy dostający się pod tym adresem: zwrot sprzętu do Vectra za pomocą Paczkomatu InPost. Po jego zastosowaniu na adres e-mail także na punkt telefonu otrzymamy 10-cyfrowy kod umożliwiający nadanie paczki w dowolnym Paczkomacie na obszarze kraju. Pełna lista punktów dostępna jest pod tym linkiem: lista Paczkomatów InPost. Odpowiednio zabezpieczony sprzęt możemy dać do kasy w paczkomacie i bawić się zwrotem. Pamiętajmy, że obecne na nas leży odpowiedzialność za dobre zapakowanie przesyłki. Jak pakować różne towary przeczytasz na polskim blogu w zakładce „Sposoby pakowania”.

Expresowa wysyłka
Expresowa wysyłka

Zwrot sprzętu do Vectry za pomocą kuriera

Tutaj podobnie, gdy w przypadku Paczkomatów musimy wykonać formularz dostępny pod tym adresem. Po jego spełnieniu zyskujemy na adres e-mail list przewozowy, który musimy wydrukować i dać kurierowi. Podobnie, jak kiedyś musimy dokładnie zapakować sprzęt, by nie uszkodził się on podczas transportu. Trzeba uważać, aby paczka nie była trudniejsza, niż 5 kg.
Zwrot sprzętu do biura klienta Vectra

Sprzęt możemy wydać te w każdym Biurze Obsługi Klienta. Lista artykułów jest prosta tutaj. Ruch w obecnym zajęciu również jest bezpłatny.
Usługa odbioru sprzętu z Vectry

W obecnym przykładzie możemy skontaktować się z pracownikiem Vectra, by uzyskałem on sprzęt z nas z domu. Żeby to wykonać wystarczy, że zamówimy usługę pod numerem: 801 080 180 (numer dostępny z telefonu stacjonarnego) lub 58 742 65 00 (dostępny z telefonu komórkowego). W obecnym wypadku będziemy wymagali natomiast zapłacić 50 zł.

Uwaga: W wszelkim z faktów musimy zapakować wszystkie stronie, które oryginalnie uważały się w pudełku np. pilot, zasilacz z przewodem, płyta CD ze sterownikami, karta dostępu warunkowego, kabel HDMI, kabel euro itp.

Sprawdź na śledzenie paczek

0 0 votes
Daj ocenę
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x